loading...
رمزوتراینرواخبار بازی
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
ariaei-group-pc بازدید : 12765 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (8)


دانلود بازی گربه سخنگو نسخه ۲ جاوا Talking Tom Cat 2 java

         دانلود بازی گربه سخنگو نسخه ۲ جاوا Talking Tom Cat 2 java

         بازی گربه سخنگو نسخه جاوا Talking Tom Cat 2 java

               بازی جدید و بسیار زیبای گربه سخنگو talkin tom cat 2 که بهترین بازی هست که هم برای جاوا و هم آندورید و هم آیفون ارائه شده است. این بازی زیبا را که خودم نیز خیلی دنبالش گشتم تا تونستم پیدا کنم و ازش دارم استفاده میکنم.گفتم فایل را بذارم شما هم استفاده کنید. انصافا گربه بامزه ای این تام میتونه با شما حرف بزنه و شعر بخونه و همچنین گوشی شما را با پرتاپ وسایل و با چنگ زدن خراب کنه!!(شوخی)

این بازی نسخه  جاوا اضافه شده است.         لینک دانلود نسخه جاوا اضافه شد.!  لینک دانلود نسخه اندروید نیز زیر عکس است.

لینک کمکی:دانلود بازی گربه سخنگو نسخه ۲ جاوا Talking Tom Cat 2 java  حجم:۲.۰۷مگابایت

 

نرم افزار Talking Tom Cat v1.1.7

اندروید-جاوا                          مطلب ویژه

Talking Tom گربه خانگی شماست. او به حرفهای شما گوش می کند و آنها را با صدای خود تکرار می کند. شما می توانید به او شیر دهید و با او بازی کنید! نرم افزار جذاب Talking Tom Cat را می توانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود : دانلود با حجم 12.39 مگابایت

ورژن : براي اندرويد 1.5 و بالاتر

رمز : www.androidiha.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میثم در تاریخ 1393/04/06 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

اگر این بازی برای جاوا بود لینک مستقیم ان کجاست
پاسخ : هست.بگردی پیدا میکنی.

این نظر توسط الف ونون در تاریخ 1393/01/09 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی مسخره ست.اصلا نمیاره

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/09/28 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط f در تاریخ 1392/05/24 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

گوشی من سامسونگ چمپ استولی بازی روی گوشیم اجرا نمیشه.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باید گوشیت نسخه جاوا یا اندروید رو پشتیبانی کنه.

این نظر توسط سمانه در تاریخ 1392/04/30 و 4:01 دقیقه ارسال شده است

ماله من میاد ولی شروع نمیشه آخخخخخخخخخخخخخخه چیکارش کنمhttp://www.ariaei-group-pc.rozblog.com/images/smilies/smile%20(1).gif
پاسخ : سلام بایستی هم به اینترنت وصل باشی و هم گوشیت لمسی باشه.

این نظر توسط samane در تاریخ 1392/04/30 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

سایت پره فکته نرم افزارهم عالی ولی ماله من چینی نوشتس ویک کلمه هست که وقتی میزنی برنامه ازاول شروع میشه من باید چیکار کنم از دست این گوشی اشغالی لطفا راهنمایی کنیدhttps://rozblog.com/images/smilies/smile%20(1).gif
پاسخ : شما اول بگو که گوشیت چیه و در ضمن بایستی به اینترنت وصل باشی.

این نظر توسط samane در تاریخ 1392/04/30 و 2:54 دقیقه ارسال شده است

khoda kone kar koneشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/03/01 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

چرابرای دانلودرمز کاربری می خواد
پاسخ : نه این طور نیست من امتحان کردم ولی سالم بود. ممکنه از برنامه دانلود کننده ات است. ممکنه رمزwww.ariaei-group-pc.rozblog.comباشد .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کاربر گرامی:مدیریت این سایت در تلاش است تا با سرعت هرچه بیشتر مطالب جدید را در اختیارتون قرار دهد. با تشکر.مدیریت سایت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر کیفی ، سایت چگونه است؟
    شما کدامیک را برای بازی ترجیح می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 203
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 2,077
  • بازدید سال : 20,823
  • بازدید کلی : 406,931