loading...
رمزوتراینرواخبار بازی
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
ariaei-group-pc بازدید : 2148 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (2)

امروز با مد VOLVO B12‌B TX برای بازی شبیه ساز Euro Truck Simulator 2 در خدمت شما هستیم. بالاخره انتظار ها به پایان رسید و مد اتوبوس ولوو TX توسط گروه الیت مدز منتشر شد.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ariaei-group-pc بازدید : 525 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

مد لاتوس برای ورژن 1.23 هم اکنون در دسترس شما دوستان است

 

مد لاتوس باعث بهتر شدن نورپردازی و بهتر شدن گرافیک بازیتون میشه.

ariaei-group-pc بازدید : 1150 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

environment

امروز با مد گرفیک و متعلقات آن در خدمت شما دوستان هستیم.از ویژگی های این مد میتوان به گرافیک اچ دی و بالا بردن کیفیت بازی و بهتر شدن عکس برداری اشاره کرد.

این مد عالی توسط Stewen ساخته و منتشر شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ariaei-group-pc بازدید : 736 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

boat

امروز با یک مد دیگه خدمتتون هستیم که توسطariaei-group-pcساخته و منتشر شده از مهمترین ویژگی های این مد تریلر میتوان به استندالون بودن یا جدا بودن اشاره کرد که این ویژگی باعث جلوگیری در تداخل مدهاتون میشه.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

ariaei-group-pc بازدید : 1891 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

plane-2

یکی از بهترین مدها و پربازدید ترینِ مدها مد محموله ترافیکی و سنگین هست.مدی که امروز پیش روی شما هست،توسط ariaei-group-pcاز گروه EMساخته و به انتشار رسیده.

برای دانلود این مد از سایت آریایی گروپ پی سی ، به ادامه مطلب بروید:

ariaei-group-pc بازدید : 731 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Bridge 2 یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Aerosoft GmbH ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . استودیوی بازی سازی Aerosoft GmbH یکی از استودیوهای قدیمی بازی سازی می باشد که تاکنون موفق به ساخت بازی های زیادی مانند بازی OMSI 2: Steam Edition و Autobahn Police Simulator را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است ، همچنین بازی رایانه ای Autobahn Police Simulator یکی از پرفروش ترین بازی های جدید در سال 2015 بوده است . بازی های شبیه ساز در سال های اخیر پیشرفت بسیاری داشته اند و به محبوبیت بسیار دست یافته اند . انتشار بازی های محبوبی مانند Euro truck simultor و بازی تحسین شده Goat simulator باعث شده است تا سازندگان بسیاری به سمت بازی های شبیه ساز روی بیاورند . بازی رایانه ای Bridge 2 یکی از همین بازی های شبیه ساز می باشد . در این بازی شما باید با استفاده از منابع و خلاقیت خود یک پل بزرگ خلق کنید که ماشین و قطار به راحتی بتواند از روی آن عبور کند .

ariaei-group-pc بازدید : 761 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

سرانجام بازی Euro Truck Simulator 2 شبیه ساز کامیون : سفر به شرق منتشر شد . در این نسخه شما به کشورهای شرق سفر کرده و به کشورهای لهستان , اسلواکی و مجارستان برای تحویل بار سر می زنید . بیش از 20 ساعت رانندگی در تمام مناطق جدید جهان بازی , اضافه شدن شهرهای جدید از جمله ورشو , کراکوف , استراوا , بوداپست , کوشیتسه و شهر های دیگر و کیلومترها جاده بازیک و گذشت از کوه و افزایش مهارت های رانندگی همه و همه از قسمتی از ویژگی های اضافه شده به این بازی زیبا و پرطرفدار است . بازی شبیه ساز کامیون یوروEuro Truck Simulator 2 یک تجربه جدید در موضوع ماشین سواری است. شما به عنوان یک راننده باید مسیرهای مختلف در قاره اروپا را طی کرده و بارهای خود را به مقصد برسانید. محموله ها مشتریان خود را باید به موقع برسانید و الا خبری از پول نخواهد بود. اعتبار شرکت شما بستگی به سرعت عمل و امانتداری شما دارد. ماشین های شبیه سازی شده واقعی هستند ، ابزارهایی مانند نشانگرهای فلش زن، دما ، چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها ، سرعت سنج، فرمان ماشین  و … نزدیک به واقعیت هستند. بعد از تحویل هر محموله ، یک مهارت کسب می کنید.

درباره ما
Profile Pic
کاربر گرامی:مدیریت این سایت در تلاش است تا با سرعت هرچه بیشتر مطالب جدید را در اختیارتون قرار دهد. با تشکر.مدیریت سایت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر کیفی ، سایت چگونه است؟
    شما کدامیک را برای بازی ترجیح می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 203
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 2,104
  • بازدید سال : 20,850
  • بازدید کلی : 406,958